Adopce chrtů - Greyhound Adoption Czech Republic

Adopce psů - greyhound, galgo, lurcher a podenco

Přejít na obsah

Loran - afgánský chrt

Pejskové z českých útulků, týraní a nalezenci, kteří našli nové trvalé domovy.

Loran - afgánský chrt

Příspěvekod Veronika Křimská v 18 říj 2013 10:51

Loran byl stejně jako Armani včera večer převzat do dočasné péče. Stejně jako Armani je zvyklý být v bytě, ale uvítá klidně i zahradu. Pejsci nejsou z jedné rodiny, každý žil jinde.

Loranek je momentálně ostříhaný úplně nakraťoučko, skočím s ním ještě k Lence, zda by se nás ujala a srst trochu doupravila :-) Stejně jako Armani je milé povahy, určitě by byl rád za psího kámoše, miluje lidi a zatím nepozoruji žádné strachy - spíš takovou jako roztěkanost a působí trošku jako uplakánek :-) :-) :-) Má rád přehled, kde jeho člověk je :-) Uvidíme, co přinesou další dny,zatím se jeví jako bezproblémový, veselý, roztěkaný psík :-)

Specifikace barvy je pro mě trošku težší, nejsem odborník, takže upřesníme po zveřejnění fotek - afgánáři okouknou, ale laicky je takový jako došediva :-) Do smečky zaplul úplně v pohodě, s kočkami také vše ok, ukázali mu, jak umí syčet a on zase, že není žádný lovec :-)

Fota bohužel nemám, domů jsme dorazili ve čtyři ráno. MOC, MOC, MOC bych chtěla poděkovat Péťovi (westovi) za obrovskou pomoc s převozem. Dojel pro Lorana do Ostravy a přiblížil mi ho do Hradce Králové - strávil tak tedy přes pět hodin v autě, a to vše zcela zdarma a ještě v deštivé noci. Moc si toho vážím! Terezce (westičce) moc děkuji za podporu, co se týká péče o srst - dala mi několik typů, co koupit a jak o srst pečovat. I když ta než doroste, tak už bude to ubulené mimino pryč :lol:

Dále moc děkuji Monice Těšíkové za podporu, rady a nabídku rozhození sítě mezi afgánáře. To samé díky patří Magdě Urbíkové a Lucce Poučové za nabídku zveřejnění profilů obou kluků i u nich.